نگاشته شده توسط: arashtn53 | نوامبر 3, 2008

بهره برداری سیاسی از کودکان در مراسم 13 آبان!

شاید فکر کنید این بچه ها در تصویر زیر الان در شهر بازی مشغول بازی هستند ، ولی این عکس رو خبرگزاری ایسنا در حاشیه مراسم 13 آبان 87 در گرگان به روی وبسایتش ارسال کرده.

به چهره معصوم و از همه جا بیخبر این بچه ها نگاه کنید. به نظر شما بهتر نیست این کودکان ، الان در مهد کودک شان مشغول بازی و کشیدن نقاشی یا یاد گرفتن red ، yellow ، pink و ….. باشند؟ قشنگتر نیست براشون شعرای کودکانۀ ، حسنی نگو یه دسته گل، خرس و کوزه عسل ، گلدونه آتیش پاره / به هرچیزی کار داره ، بخونن ؟

مراسم 13 آبان 87

مراسم 13 آبان 87 - گرگان

ما سالهاست شاهد بهره برداری سیاسی و شرکت اجباری ، دانش آموزان ، سربازان ، کارمندان و بطور کل اقشار خاصی از جامعه در مراسمات ملی و مذهبی خود هستیم ولی این نوگل ها چه بهره سیاسی میتونن به این مملکت برسونن به جز تبلیغ مهد کودک صدرا؟ چرا همه چیز رو باهم قاطی میکنیم؟ بهتر نیست به کودکامون بجای شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، که اصلا نمیدونن چی و کی هستند ، شعار سلام بر زندگی یاد بدیم؟

=====================================

لینک مطلب در بالاترین1

*لینک مطلب در بالاترین 2*

لینک مطلب دردنباله

===========================

Responses

  1. واقعا متاسفم شاهد همچین صحنه هایی هستم ولی متاسفانه این کار در تمام دنیا صورت می گیره هرجا به یه نوعی چند سال پیش شاهد این بودیم که کودکان اسرائیلی روی بمب ها یادداشت می نوشتند متاسفانه ای خوی حیوانی ماست از این فرشته ها برای کارهای زشت خودمون سو استفاده می کنیم .
    نوشته زیبایی بودش .

  2. اینها میدونند مرگ یعنی چی؟

  3. جالب بود ولی مواظب باش بلاگتو فیلتر نکنن…..

  4. با سلام خدمت شما من خیلی وقته بالاترین رو دنبال می کن ومی خوام عضو شم لطفا یه دعوتنامه بزای من میفرستید ansar_ansari2006@yahoo.com

    =========
    آرش : متاسفانه دعوتنامه ای ندارم. بهتر است با بالاترین یا دیگر اعضای وبسایت تماس بگیرید. (info@balatarin.com)

  5. با تبادل لینک موافقین ؟ خوشحال می شم قبول کنین .

  6. سلام دوست عزیز
    من مدیر وبلاگ سرزمین موعود هستم ، خیلی دوست دارم با شما و وبلاگ قشنگتون تبادل لینک کنم ، اگه امکان این امر هست لینک من رو با نام «عکس خفن و فیلم خفن » در وبلاگتون قرار بدید من هم لینک شما رو در وبلاگم قرار میدم.
    راستی امروز یک کلیپ دارم از یه زنی که 3 تا سینه داره ، حتما ببین ، خیلی عجیب غریبه !!!
    sarzaminmoud.wordpress.com

  7. خوب گفتی
    من همیشه تو دبیرستان به خاطر نمره انظباط و درس پرورشی و این مضخرفات تظاهرات می کردم اصلا نمی دونستم سیاست با کدوم سه نوشته می شه فقط یه سایه
    موفق باشی


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

