نگاشته شده توسط: arashtn53 | فوریه 4, 2009

برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟

balatarin_wallpaper1

وبسایت بالاترین از دیروز توسط عناصر ناشناسی هک شد. با بالاترین خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم دو سال از وقت و عمرمان را در آنجا گذراندیم با دوستانی آشنا شدیم و بطور مجازی با آنها رفاقت کردیم.اما چه کسی بالاترین را هک کرد؟ چه کسی از نبود بالاترین سود میبرد؟

خبرگزاری فارس طی اظهار نظر شرم آوری گفته:

در جريان جنگ 22 روزه اين لينك‌داني به طوری عمل كرده بود كه به سختي خبري از جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه در صفحه اول اين سايت نقش مي‌بست.
همچنين اين سايت كه مدعي آزادي بيان كه از سوي برخي جريانات غربي حمايت مي‌شد دسترسي كاربراني راكه با نام مستعار افرادي همچون خالد اسلامبولي، عماد مغنيه و ديگر شهداي اسلام اقدام به انتشار لينك خبرهاي اسلامي ـ مذهبي مي‌كردند را سريعاً با عنوان اينكه كاربر، شما مرتكب تخلف شده‌ايد غير فعال مي‌كرد.

وی همچنین پیش بینی کرده این اقدام در راستای حمایت از مردم غزه صورت گرفته باشد.

در بالاترین افراد زیادی عضوند که هرکدام با دیدگاهی متفاوت به قضایا نگاه میکنند. در جریان غزه هم لینک های و دیدگاه های متفاوتی به بالاترین ارسال شد و تا جائی که من میدیدم لینک ها،حامی مردم بی دفاع غزه و منتقد به طرفین درگیر در جنگ یعنی حماس و اسرائیل بود.حتی چندین لینک از همین خبرگزاری! ارسال شد. فکر میکنم در طول این 22 روز لا اقل 3 موضوع داغ مرتبط با غزه ایجاد شد. البته متاسفم که دارم در مورد اکاذیب «فارس» موضع میگیرم ولی معتقدم بالاترین می بایست افرادی که با اسامی شهدا ، ایجاد حساب کاربری کرده و تقلب میکردند را زودتر و برای همیشه مسدود میکرد. همچنین معتقدم دوستان غیر مذهبی هم که تشکیل گروه داده بودند و فعالیت غیر قانونی میکردند را نیز نمیبایست زود حسابشان را باز می کرد.

1

نکته دیگری که باید بگم اینه که در جریان بستن اکانت های متقلب، مدیران بالاترین تبدیل شدند به «چوب دوسر طلا»! از یک طرف مذهبیون مدیریت را به جانبداری از لائیک ها و دوستان غیر مذهبی متهم میکنند (نمونه اش همین مطالب خزعبل فارس) و از طرف دیگه کاربران مخالف مذهب، مدیران را به اهمال در برابر کاربران مذهبی و سوق داشتن به سمت آنها یا وصل بودن به منابع حکومتی ، قابل سرزنش می دانند.ولی تا آنجائی که منصفانه نگاه کنیم میبینیم مدیران مداخله ای در جدل های کلامی بین دو جناح درگیر در ماجرا ، نداشتند و فقط با بررسی حسابها و رای های داده شده از آی پی های همسان،وارد عمل شده و برای حفظ محیط بالاترین از تقلب و هرج و مرج بیشتر ، اقدام به مسدود کردن آی دی های تقلبی کردند.

البته طبق آخرین خبری که «عزیز» یکی از مدیران بالاترین در «فرند فید» داده خوشبختانه بالاترین در حال بازگشت است:

بالاترین برمی‌گردد و بعد من و مهدی و رضا فکر کنم باید برویم یک مرخصی استعلاجی. من که انگشتام داره از درد می‌میره. چشام هم کاسه خون. ولی ماجرایی بود… جالبیش این بود که دوباره فرصتی شد در مورد بالاترین حرف بزنیم و ارتباط مستقیمی با همه کاربران راضی و ناراضی داشته باشیم. مرسی از همه حتی از فارس نیوز

باری با تمام انتقاداتی که به نوع مدیریت بالاترین دارم ولی با تمام وجود اقدام غیر اخلاقی هکر ها را محکوم کرده و تا بازگشت مجدد بالاترین ، من هم ،بسان دوستان گرانقدرم نام وبلاگ خود را به «بالاترین (هرجه دلم خواست)» تغییر میدهم. به امید فردائی بهتر.

Responses

  1. […] bidgani: و هکرُو و هکرُو الله و الله خیر الهاکرین آرش: برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ علیرضا رضایی: بالاترین هک شده نابود که نشده . بالاترین […]

  2. […] هر چی دلم خواست: برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ […]

  3. http://iris2m.blogfa.com/post-40.aspx

  4. […] آرش : برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ […]

  5. رقيب جديد بالاترين اومد

    http://www.BehtarinLink.com

    بهترين لينك

    با امكانات و سرعت بيشتر و بدون نياز به دعوت نامه

  6. […] هر چی دلم خواست: برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ […]

  7. […] هر چی دلم خواست: برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ […]

  8. در وبلاگ خودم توضیح دادم که این هک نمیتونه کار داخلی ها باشه . اینها همش حرف کشکه که در داخل میزنند . بزارید دلشون خوش باشه که اونها هک کردن . فرد هک کننده به هدف شماره هحساب بانکی سایت رو هک کرده که به اون هم دست پیدا نکرده

  9. salam
    midoni gahi az dast band bazihaye ke dar balatarin bod bad jori shaki mishodam,tarfdaran khatami,tarfdaran padeshahi,vali baz ye jooraei adat karde bodam ke akhbaro az site shoma ham donbal konam,yani dar vaghe onja mitonestam nazarat khatamichiha va saltanat talabaro va khili kesaye digaro bekhonam,vaghati fahmidam siteton hack shode khodaeish khili narahat shodam,chon adat karde bodam,behar hal khosh halam barmigardid vali be masola begid enghadr party bazi bara bazi goroha nakonan va vaghan baraye emtehan ham ke shode bezaran dar yek site tamrin demokrasi konim?chi mishe shayad be majaz ma ham khosh biyad va tasmim begiram az shar diktatori shah va sheikh rahat beshim? khodaro che didi?
    movafagh bashi
    _____________________________________
    آرش: ممنونم از ابراز لطفتون. تا اونجائی که من شاهدم مدیران بیشتر کار پشتیبانی فنی انجام میدن و در بحث و جدل های کاربران دخالتی ندارن.آیدی ای اگه بسته میشه بیشتر بخاطر تقلب،فحاشی،نقض مکرر قوانین،حسابهای متعدد هست ربطی به شاه و شیخیسم و …. نداره.بازم میگم من تا اونجائی که شاهد قضایا هستم چیزی از مدیران مبتنی بر پارتی بازی ندیدم. امیدوارم شما را هم در بالاترین ببینم.فیروز باشید.

  10. عزیز خبر خوبی داد. از وقتی خوندمش یه جورایی یه بار از رو دوشم برداشته شد. همچین حسی داشتم.
    بالاترین که برگشت تصمیم دارم غرش راه بندازم!! کلی لینک بی ناموسی بفرستم!! اونقدر رو مخ سیگار راه برم که بندازنش بیرون!! اعتبارم رو هم 6 رقمی کنم!!
    ______________________________________
    آرش: نشد که آداش خان! اول اینکه باید کپی رایت رو رعایت کنی، نقض کپی رایت خلاف قوانین بالاترینه اینجا هم فعلا اسمش بالاترینه. کپی رایت «غرش» هم مربوط به دوستمون یوزپلنگ هست. دوم اینکه لینک بی ناموسی هم جزو نقض مقرراته. تحریک،توطئه و ترور شخصیت هم نداریم.سوم اینکه در خصوص 6 رقمی کردن اعتبار حضرت عالی باید به استحضار برسونم «آرزو بر جوانان عیب نیست». حالا حالا ها باید بوق بزنی. چهارم:این کامنت شما ، گزارش تخلف لازم دارد که بنده به عنوان یک بالاترینی متعصب دریغ نخواهم کرد. پنجم:ممنون از شما بخاطر اینکه به کلبه حقیرانه ما سر زدید.

  11. 1- تمامی غرش های من در زیر لینک های یوزی خواهد بود.
    2- من لینک بی ناموسی می فرستم و تو از اولین کسانی خواهی بود که بهش رای آبی خواهی داد. به جان حضرت خرس
    3- داری تحریکم می کنی؟؟ سیگار رو میگم؟؟
    4- بوق بــــوق بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق
    5- اونقدر گزارش تخلف بفرست که موست خراب بشه. بالادارها وقت ندارند به گزارشات تخلف رسیدگی بکنن. قراره برن تعطیلات!!!
    6- اعلام اخلاص شـــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد د د د د ددد

  12. تو این زمانه خیلیا هستن می خوان من و تو ما نشویم
    فعلا علی خامنه ای و دارو دستش را داشته باش تا بقیه هم خودی نشون بدن

  13. با تشکر از مطلبی که درباره هک بالاترین نوشتی از شما دعوت میکنم یکی از این بنرها را در محکومیت هک بالاترین در وبلاگ خود قرار داده و به بالاترین لینک دهید.
    http://weblogchi.com/?p=886

  14. […] زندیق: و هکرُو و هکرُو الله و الله خیر الهاکرین آرش: برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ علیرضا رضایی: بالاترین هک شده نابود که نشده . بالاترین […]

  15. […] آرش : برای بالاترین/ چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ […]

  16. میتونستی یه بک اپ تهیه کنی و دوستانتو به سایت دیگه ای که با این بک اپ میساختی هدایت کنی کار بسیار ساده ایه

  17. http://behtarinlink.com هون بالاترينه كه برگشته ؟

    من نگاه كردم و امكاناتش خوبه و فــلتر هم نيست

    پس چرا كسي خبري نميده ؟؟؟؟؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

