نگاشته شده توسط: arashtn53 | مارس 15, 2011

سریال «قهوه تلخ» و «پول زور»ی که از مردم می‌گیرند

هفته جاری سری نوزدهم سریال پرمخاطب «قهوه تلخ» به بازار آمد. اما این هفته با هفته های گذشته تفاوت داشت، دست اندرکاران این سریال به دلیل توقف تقریبا یکماهه عرضه سری جدیدتر، بخاطر تعطیلات نوروزی،  2 حلقه CD به همراه این سریال وارد بازار نمودند که محتوی اتفاقات«پشت صحنه» این مجموعه بود. اما با کمال تعجب خرید این «پشت صحنه» برای علاقمندان مجموعه اجباری بود.

از آنجائی که بنا به اذعان کارگردان و دیگر مجریان این پروژه، مردم و علاقمندان به شخص «مهران مدیری» و دیگر بازیگران این سریال، همکاری شایان توجهی با عوامل فوق در حفظ «کپی رایت» آن داشتند تا حدی که در چند سری ابتدائی ورود سریال در بازار محصولات فرهنگی، هزینه های مجموعه شارژ شده و سریال از آن پس به سود دهی رسید، جا داشت که تهیه کنندگان سریال به منظور ارج نهادن و احترام متقابل به خریداران خود CD پشت صحنه سریال را به عنوان «هدیه نوروزی» به مخاطبانش عرضه می‌کرد، یا اینکه اگر به فروش وقایع «پشت صحنه» اصرار داشت، آنرا در بسته ای جداگانه روانه بازار می‌نمود تا اجحافی به علاقمندان در خرید این سریال صورت نگیرد. زیرا به نظر من اینگونه اعمال باعث رونق گرفتن کار «کپی کنندگان» خواهد شد. احترام به مخاطب و خریدار، اصل مهمی در بازار است که باید به آن توجه داشت.

Responses

  1. داش یه اکانت بالاترین دسته ته بهونه کم آوردی گیر دادی به مهران مدیری. اتقاقا من هم که شکه شدم ۴۰۰۰ تومن پوله این سری بود با اون دو حلقه سی دی پشت صحنه کاملا رضایت دارم از این حرکت شون و خیلی خوشحال ام! یه طرفه به قاضی نریو! عیدت مبارک
    ====
    آرش: عید شما هم مبارک، بهانه نیست انتقاده، من خودم فروشگاه محصولات فرهنگی دارم مشکلی هم با مهران مدیری و دوستانش ندارم، صرفن گله و شکایتی بود که می‌خواستم مطرح کنم. بازم ممنون که مطلب رو خوندی. 🙂

  2. با نظر درباره اینکه باید به عنوان هدیه نوروزی میداد یا در بسته ی جداگانه ای عرضه میکرد موافقم ولی در کل شما جوری لینک میدی که حالا مگه چی شده ؟ ما که 75 هزار تومان برای این سریال هزینه کردیم این 2 تومنم روش… ولی اگه شما قصدت کوبیدن اقای مدیری اون قضیه اش فرق میکنه…
    =========
    آرش: اتفاقا من خودم فروشنده محصولات فرهنگی هستم، طبیعتا اگه این سری از سریال گرونتر شد، منم سود بیشتری کردم، ولی ….

  3. آقا من شخصا به آقای مدیری علاقه دارم از اولین مجموعش رو خریدم حتی اگه قسمت 19 صد هزار تومان بود می خریدم

  4. آقا اکانت بالاترین از کجا آوردی؟
    من چطور باید تهیه کنم؟

  5. دوستان عزیز
    طرفداری کور کورانه و متعصب انگار در مملکت مد شده
    داشتم سایت آهنگ ما رو می دیدم . کامنت های طرفداران چاوشی واقعا نامید کننده بود . این البوم حریص بدترین کاری بود که در تمام عمرم شنیده بودم . من محسن رو از نزدیک میشناسم و اگه اینو می خونه باید بهش بگم هنوز امانتی ما رو پس ندادی !! تهیه کننده این اثر بصیرت نیا رو هم خوب میشناسم و تقریبا تمامی اهل هنر هم می شناسنش !! داش محسن کلا 400 میلیون واسه 3 یا 4 سال گرفت خودشو قروخت به بصیرت با این شرط که سالی یه آلبوم و یک کنسرت بگداره . کنسرت که نمی تونه بگذاره پون صداش همش دستگاست و حتی قرار شد یه سیستم از آلمان واسه کنسرتش بیارن که سر به فلک می کشید قیمتش بی خیال شدن . در هر صورت این آقا محسن کنسرت نمی تونه بزاره جز اینکه لب خونی کنه !! حالا شما یه سری برین کامنتای این طرفدارا رو ببینین
    بهش میگن سلطان . آخ اگه دور از انصاف نبود .. اصلا به این سلطان بگین خودتو می تونی جمع کنی . باور کنین خیلی از شما طرفدارا از این داش محسن از هر لحاظ سر ترین

    بگذریم میخواستم این اتفاق مدیری ابن الوقت رو بگم
    این برادر وقتی رفت دست بوس همونی که خودتون می دونین زود خبرشو درز گرفتین . اون سی دی مشکوک ازش اومد بیرون خودتون رو زدین به اون راه آخه برادر من سی دی که تو این مملکت استمپر میشه حتما تو یه کارخونهای مثل ریز موج استمپ میشه مگه ما چند تا از این شرکت ها داریم کلش پروژه دوستان !! بود .
    مهران خان برادر من تو که خایه ملتو واسه اینکه رایت نکنن دسمال میکشی چرا واسه شعورشون انقدر اهمیت قائل نیستی که بذاری خودشون دیدن تبلیغات رو انتخاب کنن مگه پول سی دی تورو ندادن
    تو چطور به خودت اجازه میدی به زور تبلیغ خورد ملت بدی برادر من مگه کم در آوردی داری تو پول بخاطر سو استفاده از مهربونی و نجابت مردم غلت میزنی چرا دس نمی کشی . خیلی معرفت داری کل هزینه تبلیغات قهوه تلخو بده به محک واسه چارتا بچه سرطانی
    باور کن اگه اکنت بالاترین رو داشتم خیلی چیزا از برادرای کلاه بردار گلیان و جریان خریدن آپارتمان کنار شعبه دادسرا و که خیلیها میدونن چه جوری چول بیت المال و صدا و سیما رو بالا کشیدن یا جریان کلاه برداری از شهرداری سر سنگای ساختمونی رو یا کثافت کاری های همین مرتیکه بصیرت رو که هنوز 28 سالش نشده رو با ریز جریان میذاشتم رو سایت که مردم بفهمن بابا این حضرات همه دنبال پول تو جیبتونن . حالا شما هی…


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

